2e etappe van Bergeijk naar Posterholt Limburg - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van Paul en Rien van Raamsdonk-Esbach - WaarBenJij.nu 2e etappe van Bergeijk naar Posterholt Limburg - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van Paul en Rien van Raamsdonk-Esbach - WaarBenJij.nu

2e etappe van Bergeijk naar Posterholt Limburg

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul en Rien

13 Juli 2024 | Nederland, Posterholt

2e etappe van Bergeijk naar Posterholt Limburg zaterdag 13 juli 2024

Vandaag vertrokken wij uit Bergeijk bewolkt maar heel erg blij, geen regen, we sliepen bij mevr. Jansen een moedertje voor ons, we werden in de watten gelegd, heel goed verzorgd. Het aantal kilometers wat ik opgaf was te laag geen 67 km maar het moet zijn 83 km met alleen maar regen.

Na een goed ontbijt vertrokken wij om 09.00 uur de opdracht was gemiddeld 19 a 20 km per uur en niet sneller, de volledige tocht hebben windje in de rug gehad. We hebben meermalen de grens overgestoken van Nederland en België en dat is in de buurt achter Valkenswaard.

we rijden op mijn navigatiesysteem van mijn fiets, en we zijn op wegen en paden gereden midden in het natuurgebied. Om 10.30 reden we Brabant uit en we zaten in Limburg. We vonden een restaurant daar hebben we koffie gedronken met een Limburgse vlaai.

Van lieverlee rijden we naar Roermond, we hebben daar langs een provincieale weg gereden erg druk met auto’s.

In Roermond in het centrum geweest, een erg mooie stad, en ook veel verkeer. In Sint Odilienberg staat een kerk, het is een Basiliek in Romaanse bouwstel daar hebben we een kaarsje aan gestoken, voor de dames. Op het parkeer terrein heb ik de dame gebeld waar we slapen, en konden daar terecht . We hebben een mooie kamer boven, en gaan strakjes eten In Posterholt. We kwamen in Posterholt om 15.00 aan.

Het resultaat van vandaag : Geen regen, het aantal kilometers is 67.17

Paul

• 13 Juli 2024 - 15:56

Laila:

Wat een leuke foto’s weer en wat fijn dat jullie vandaag geen regen hebben gehad! Hier heeft het in de ochtend nog flink geregend, heel blij dat het hier is gevallen en niet bij jullie! Nu lekker ontspannen en genieten van de middag! Fijne avond samen en alvast weer succes voor morgenochtend! [e-1f48b][e-1f496]

• 13 Juli 2024 - 16:04

Harry En Sonja :

Weer een mooie afstand afgelegd met beter weer dan gisteren ook een mooie snelheid jullie rijden in een prachtige omgeving ik zie dat Laila ook foto s ziet die hebben wij nog niet kunnen ontdekken zal best goed komen lekker uitrusten van de tocht en goede droge reis morgen, groet Harry en Sonja [e-1f4aa][e-1f44a][e-1f340]

• 13 Juli 2024 - 16:07

Harry :

Foto s gevonden staan aan begin [e-1f44d][e-1f602]

• 13 Juli 2024 - 16:46

Sjef Van Raamsdonk:

Wat een geluk met het weer. De hele middag regen in Den Helder

• 13 Juli 2024 - 17:00

Marja:

Paul en Rien, wat fijn dat jullie vandaag geen regen hebben gehad! Op naar de zon de komende dagen. Geniet er van! Groetjes

• 13 Juli 2024 - 17:01

Cor:

Zo dat was heerlijk fietsen windje in de rug lekker taartje op in limburg morgen weer een fijne fietsdag,cor

[e-1f600]

• 13 Juli 2024 - 17:01

Henk :

Gelukkig droog weer. En nu lekker in de bossen, jullie gaan lekker vlot.

• 13 Juli 2024 - 18:05

Lisanne Daemen:

Heel fijn dat het weer niet tegenviel vandaag! Veel plezier in Posterholt. Je kunt nog even langs Kasteeltje Hattem fietsen ;) Liefs vanuit Rotterdam.

• 13 Juli 2024 - 18:56

Leon En Wendy:

Mooie fietstas, Ffjn dat het niet geregend heeft!!

Goed bezig mannen!

Op naar Duitsland morgen [e-1f4aa][e-1f4aa]

• 13 Juli 2024 - 18:57

Leon En Wendy:

Fietstas = fietstocht

• 13 Juli 2024 - 19:25

Wil En Willy:

Geen regen en wind in de rug. Klinkt beter dan gisteren.

Morgen de grens over, maar eerst vanavond lekker eten, uitrusten en nagenieten.

Voor morgen succes en plezier

• 13 Juli 2024 - 20:53

Ed:

Leuk om jullie te volgen ! Op naar de volgende rit [e-1f44d]

• 13 Juli 2024 - 21:00

Jeanne Van Haaster, Namens De Fietsclub:

Fijn dat de weergoden jullie beter gezind waren. Geniet ervan… groeten van

• 14 Juli 2024 - 17:10

Paul Ouwerkerk:

Wat leuk om jullie zo te volgen! Heb ook goede herrinneringen aan Roermond, mooie stad. En mooi fietsweer nu! Enjoy!

• 14 Juli 2024 - 20:07

Cees Machielsen:

Wat een Kanjers fijn dat je nu beter weer hebt. inderdaad niet te snel fietsen maar genieten