1e etappe vaan Zevenbergen naar Bergeijk - Reisverslag uit Bergeijk, Nederland van Paul en Rien van Raamsdonk-Esbach - WaarBenJij.nu 1e etappe vaan Zevenbergen naar Bergeijk - Reisverslag uit Bergeijk, Nederland van Paul en Rien van Raamsdonk-Esbach - WaarBenJij.nu

1e etappe vaan Zevenbergen naar Bergeijk

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul en Rien

12 Juli 2024 | Nederland, Bergeijk

Beste fiets vrienden,

Vrijdag 12 juli 2024, wij vertrokken in Zevenbergen om 09.30 uur het was in Zevenbergen al om 8.00 uur gaan regenen.

In de loop van de ochtend ging het stevig regenen, stil staan was er niet bij, het was koud en nat, we zijn een 8 tal fietsers tegen gekomen onder weg en stevig gezwaaid. We zijn naar Breda gereden / Ulvenhout / door de bossen naar Chaam / Alphen / door Poppel (België) het landgoed Utrecht en op naar de Herberg In den Bokkerijder Esbeek. Zoals altijd een uitsmijter met spek met een kop koffie en Rien thee om ons in wendig op te warmen. Daar waren we om 13.30 uur, de regen ging al afzwakken . Na de lunch toch maar de regen kleding aangetrokken, we kwamen achter Esbeek alleen maar plassen van de regen tegen. Hier en daar stond alles onderwater, zelfs de snijmais.

Al snel kwamen het plaatsje “ het Loo” tegen en even later ons slaap adres. Mevr. Jansen ik schat ze in de 80 of meer, haar man is als 24 jaar dood. Ze kon ons wel van 9 jaar geleden, maar daar heb ik mijn twijfels over. Lekken gedoucht, de benen en tassen zijn erg vuil.

Vanavond naar de Chinees hier in Ergeijk, en dan naar bed.

Het resultaat vandaag # veel regen en de kilometers voor vandaag waren 68 km.

• 12 Juli 2024 - 17:20

Nicolette :

Het weer zat echt niet mee vandaag

ik hoop voor jullie dat het weer morgen beter is

• 12 Juli 2024 - 17:23

Leon En Wendy :

Trots op jullie, ondanks de regen toch de eindbestemming van vandaag bereikt. Op naar morgen met hopelijk veel minder regen

• 12 Juli 2024 - 17:28

Arina:

Leuk jullie weer te kunnen volgen .Jammer dat de rit nat begon ,de eieren met spek in de Bokkerijder maakt veel goed .Die zijn zo heerlijk daar krijg je weer energie van .Goede rit morgen .

• 12 Juli 2024 - 17:29

Cor:

Dit was een pittig dagje met al die regen hopen dat het morgen beter weer wordt nou genieten van het eten en klaarmaken voor morgen hopend dat alles weer droog is en genieten van de fietstocht dat is toch leuk groetjes Cor

• 12 Juli 2024 - 17:34

Henk O.:

Goed zo mannen. Morgen nog wat druppies en daarna droog weer. Knap wat jullie doen. Oja Rien ik heb je planten geen water gegeven.

• 12 Juli 2024 - 18:46

Wil:

Leuk eerste verslag van jullie met diverse voor ons herkenbare herinneringen uit de Chaam tijd.

onze fietstochten via Poppel en landgoed Utrecht naar de Bokkerijder

met de bekende uitsmijters etc.

Jammer dat de weggoden jullie vandaag in de steek gelaten hebben.

hopen maar dat dit beter gaat worden.

Heel veel succes met de volgende etappe

Wil en Willy

• 12 Juli 2024 - 18:50

Jolande:

Wat leuk om jullie weer te volgen.

Heel veel succes met de komende kilometers.

Mooie herinneringen onderweg van jullie tocht met z'n viertjes zullen jullie vast tegenkomen.

Tot het volgende verslag!

• 12 Juli 2024 - 19:25

Harry En Sonja :

Helemaal geweldig ondanks de vele regen een mooie afstand afgelegd die kilometers hebben jullie weer in de benen ff lekker eten en morgen met frisse moed er weer tegenaan veel respect voor jullie bikkels [e-1f44d][e-1f4aa][e-1f44a][e-1f340] duimen voor morgen beter weer [e-1f91e]

• 12 Juli 2024 - 20:14

Tootje:

Bikkels!!!!

• 12 Juli 2024 - 20:45

Frieda :

Veel fiets plezier Paul en Rien.

Een schietgebedje voor beter weer[e-1f607]

• 12 Juli 2024 - 23:26

Jan En Coby:

Paul en Rien, pech met zoveel regen vandaag. Hoop dat het beter wordt. Mooi dat jullie deze fietstocht gaan maken. We volgen jullie graag. Succes

• 13 Juli 2024 - 10:41

Corina:

Hoi Paul en Rien,Nou de kop is eraf hoop voor jullie op beter weer .Vandaag ook nog even doorbijten [e-1f327][e-1f327]het mooie weer komt eraan [e-1f31e].Gr oetjes

• 13 Juli 2024 - 11:50

Jan:

Succes vandaag mannen met jullie 2e etappe!

• 13 Juli 2024 - 15:32

Kees En Toos:

Paul en Rien hopelijk hebben jullie vandaag beter weer. Hier in Breda heeft het heel de dag gegoten. Hopelijk zat de zon bij jullie? Een goede reis verder![e-1f44b][e-1f44b]

• 13 Juli 2024 - 21:15

Paul Ouwerkerk Van De Fietsclub:

Geweldig wat een doorzetters z8jn jullie! Leuk om jullie te violgen!

• 14 Juli 2024 - 13:26

Trudy: