Vrijdag 12 juli 2024 vertrekken wij met de fiets - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Paul en Rien van Raamsdonk-Esbach - WaarBenJij.nu Vrijdag 12 juli 2024 vertrekken wij met de fiets - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Paul en Rien van Raamsdonk-Esbach - WaarBenJij.nu

Vrijdag 12 juli 2024 vertrekken wij met de fiets

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul en Rien

06 Juli 2024 | Nederland, Zevenbergen

Beste mensen en fiets liefhebbers,

Vrijdag 12 juli 2012 vertrekken wij, Rien en Paul met de fiets naar Ehrwald in Oostenrijk [e-1f1e6][e-1f1f9] ,

Wij volgen de route van Reitsma het is een toeristische fietsroute van Amsterdam naar Rome, vanaf Roermond gaan wij de route rijden.

we slapen nog 2 keer in Nederland Bergeijk en Posterholt dat ligt in Limburg achter Roermond, aan het reviertje de Roer.

De 3e dag gaan wij Duitsland [e-1f1e9][e-1f1ea] in, en slapen in Duren. Het wordt een veel belopende reis, met regen en zon.

26 juli hopende we aan te komen in Ehrwald in Oostenrijk. We blijven daar een week op de camping van D’r. Lauth , waar we jaren hebben gestaan beide families. De omgeving is bekend en we gaan we even genieten. We vertrekken op 4 augustus 2024 terug naar Nederland [e-1f1f3][e-1f1f1] maar dan wel met de camper van Rien met de fietsen achter op. De camper is gebracht door Wendy de dochter van Rien, of mijn schoondochter, ha ha.

Het weer moet mee zitten, maar je kan voor ons duimen [e-1f44d][e-1f44d][e-1f44d][e-1f44d][e-1f44d][e-1f44d][e-1f44d]

Deze reis hebben we ook in 2015 gereden, maar toen waren onze echtgenoten er bij, beide dames zijn in 2023 overleden, de een aan borstkanker en de andere aan Alzheimer.

En dit is de reden waarop wij Rien en ik deze nog een keer willen fietsen, uit respect.

• 08 Juli 2024 - 10:17

Corina:

Hoi Paul en Rien Veel fiets plezier knap dat jullie dit doen

• 08 Juli 2024 - 10:21

Van Grimhuijzen :

Goedenmorgen Paul en Rien,

Succes mer de fietstocht, ik zal duimen voor mooi weer en wind in de rug.

• 09 Juli 2024 - 16:19

Debby:

Heel veel plezier samen!

Ik vind jullie kanjers om dit samen te gaan ondernemen en duim natuurlijk mee voor droog fietsweer

• 12 Juli 2024 - 08:15

Corina :

Succes met de fietstocht [e-1f6b5]‍[e-2642]️

• 12 Juli 2024 - 09:12

Van Grimhuijzen :

• Goedenmorgen Paul en Rien, Succes met jullie fietstocht

• 12 Juli 2024 - 09:24

Ad:

Heel veel plezier gewenst!

• 12 Juli 2024 - 10:02

Arjan Kievits:

Diep respect voor jullie. Goede reis!!

• 12 Juli 2024 - 10:05

Bianca Esbach:

Wauw wat een toppers zijn jullie

• 12 Juli 2024 - 10:14

Sonja Eenhoorn:

jongens we zijn nu al trots op jullie en wensen jullie een fantastiesche fietsreis toe ,zorg dat je safe aankomt dikke knuf Sonja[e-38]Willem

• 12 Juli 2024 - 10:29

Wilma Van Der Bok:

Hoi Toppers, een goede en veilige reis, hopelijk rijden jullie het droge weer tegemoet [e-1f44d][e-1f44d]

• 12 Juli 2024 - 11:25

Harry En Sonja :

Helemaal geweldig, het weer zal toch wel een keertje opknappen, veel succes mannen, geniet van de tocht en de mooie herinneringen en de gedachte waar jullie het voor doen [e-1f340][e-1f339][e-1f338]

• 12 Juli 2024 - 19:19

Irene Groen:

Heel veel succes de komende dagen! Zo [e-1f929] geweldig!